Záruka, reklamace
- Záruka začíná běžet dnem převzetí výrobku kupujícím. Na zboží je poskytována záruka 12 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při přechodu nebezpečí škody na zboží nebo při převzetí kupujícím podle toho, která skutečnost nastane dříve, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Záruka se nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením, neodbornou či nevhodnou instalací, tedy nepostupováním podle informací nebo podmínek výrobce a/nebo prodejce, neodborným zásahem, mechanickým poškozením nebo běžným opotřebením.
- Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných vadách.
- K reklamaci je nutné předložit kopii faktury nebo doklad o zaplacení a dodání zboží, jehož vady jsou reklamovány.
- Při reklamaci zboží zašle kupující poštou nebo osobně doručí řádně zabalené zboží v originálním obalu spolu s protokolem o závadě, ve kterém podrobně popíše vytýkané vady zboží, na adresu prodejce.
- Náklady na dopravu zboží od kupujícího k prodávajícímu hradí kupující.
- Náklady na dopravu zboží od prodávajícího ke kupujícímu hradí prodávající s výjimkou uvedenou v čl. 7.11 VOP.
- Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do 14 pracovních dnů. Kupující souhlasí s tím, že bude o výsledku reklamačního řízení vyrozuměn e-mailem, a to na emailovou adresu uvedenou kupujícím v rámci objednávky zboží, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na jiném způsobu doručení informace o výsledku reklamačního řízení.
- Prodávající při reklamaci vystaví reklamační protokol, a to za cenu 40 EUR. V případě neoprávněné reklamace, tedy reklamace, kdy nedojde ke zjištění oznámené vady nebo nejde o vadu spadající do záruky, je kupující povinen částku 40 EUR prodávajícímu uhradit. Při žádosti kupujícího o vystavení reklamačního protokolu při reklamaci řídících systémů je kupující vždy povinen uhradit částku 40 EUR za vystavení jednoho reklamačního protokolu.
- Oprávněná reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do jednoho měsíce ode dne uplatnění takové reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
- Nárok na uplatnění záruky zaniká v případech uvedených v čl. 7.1 VOP, a dále v následujících případech:
- poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí),
- porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou,
- zboží bylo poškozeno živly,
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním.
- V případě, že se vada na zboží vyskytne po uplynutí záruční doby, bude zboží odesláno k výrobci, který stanoví cenu za opravu. Vystavení reklamačního protokolu dle čl. 7.8 není součástí ceny za opravu, stejně jako cena za dopravu zboží.
Obchodní podmínky bod 7.